Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Якщо товар не виправдав очікування, ви можете його повернути. До повернення й обміну підлягають усі категорії товарів, наявних на сайті, і відповідають критеріям товару належної якості. Повернути або обміняти товар можна впродовж 14 днів від дня купівлі. Товари неналежної якості поверненню-обміну не підлягають! Опис товару належної якості, для якого дозволене повернення й обмін: — товар не був у вживанні та не має слідів використання споживачем; - товар повністю укомплектований і збережений фабричне паковання; — товар зберігає товарний вигляд і споживчі властивості. Опис товару неналежної якості, неналежного повернення й обміну: - товар був у вживанні та має сліди використання споживачем; - товар не повністю укомплектований і не збережений фабричне паковання; — товар не має товарного вигляду та втратив свої споживчі властивості. Оплата повернення й обміну товару: — якщо покупець отримав товар із дефектом, неповною комплектацією компанія компенсує витрати на зворотну доставку товару. — якщо покупцеві не сподобався товар, вартість зворотної доставки під час повернення не компенсується. — засоби покупця повертаються впродовж 7 днів із моменту отримання посилки на мапу покупця. Повернення й обмін товару відбувається за допомогою служби доставки "Нова пошта": — Покладіть товар в оригінальне паковання. Якщо товар складається з декількох частин, потрібно повернути весь комплект. Переконайтеся, що нічого не втратилося, і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали. - Відправте нам товар за допомогою служби доставляння "Нова пошта" №101, яке розташоване за адресою вулиця Зелена,115б, м. Львів, Львівська область. Ми не можемо гарантувати цілісність товару в процесі транспортування, у випадках пошкодження під час транспортування товар набуває статусу непотрібної якості, такий товар не перевірений у відділенні транспортної компанії повернення або обміну не підлягає! Якщо після отримання посилки ви хочете обміняти товар або повернути витрачені засоби, вам необхідно написати на email нашого магазину storekivi.in.ua@gmail.com, вказавши причину повернення, не забудьте вказати свої контактні дані та номер ТТН, за яким ви отримували товар. Заявки на повернення-обмін розглядаються від 3 до 14 робочих днів, після цього на ваш розсуд ми повернемо вам гроші на карту, або зробите заміну. Для консультацій звертайтеся за номером +380(93) 493-16-26.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.