Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова Пошта
- Укрпошта
Способи оплати
- Пром-оплата
- Післяплата
- Оплата на рахунок
Гарантія:
Магазин KIVI гарантує якість усіх товарів, представлених на сайті.
Що передбачає гарантія:
Гарантія на товар надається у випадку виробничих дефектів.
Гарантійний строк визначається виробником і вказується в описі товару або в гарантійному талоні (за наявності).
Якщо гарантійний строк не зазначено в описі товару, магазин не надає гарантії на цей товар.
Умови надання гарантії:
Наявність чека або іншого документа, що підтверджує покупку в нашому магазині.
Збереження заводської упаковки, серійного номера та, за потреби, гарантійного талона.
Відсутність ознак механічних пошкоджень, втручань у конструкцію, несправностей, спричинених неправильним використанням або недотриманням інструкцій.
Гарантія не надається, якщо:
Товар має механічні, термічні або хімічні пошкодження, спричинені споживачем.
Порушені правила зберігання або експлуатації товару.
Була спроба самостійного ремонту або втручання сторонніх осіб.
Вичерпано термін гарантії.
Як скористатись гарантією:
Зв’яжіться з нами за телефоном або email (вказані на сайті).
Опишіть проблему, додайте фото (за можливості).
Ми погодимо спосіб повернення товару (поштою або через кур’єра).
Після діагностики товару (до 14 днів), у разі підтвердження гарантійного випадку:
виконаємо безкоштовний ремонт, або
замінимо товар на аналогічний, або
повернемо кошти.
Контакти для звернення з гарантійних питань:
Email: edd.arinich@gmail.com
Телефон: +38 (093) 493-16-26
🔧 Ми цінуємо наших клієнтів і завжди готові допомогти у вирішенні будь-яких питань щодо якості товару.
Що передбачає гарантія:
Гарантія на товар надається у випадку виробничих дефектів.
Гарантійний строк визначається виробником і вказується в описі товару або в гарантійному талоні (за наявності).
Якщо гарантійний строк не зазначено в описі товару, магазин не надає гарантії на цей товар.
Умови надання гарантії:
Наявність чека або іншого документа, що підтверджує покупку в нашому магазині.
Збереження заводської упаковки, серійного номера та, за потреби, гарантійного талона.
Відсутність ознак механічних пошкоджень, втручань у конструкцію, несправностей, спричинених неправильним використанням або недотриманням інструкцій.
Гарантія не надається, якщо:
Товар має механічні, термічні або хімічні пошкодження, спричинені споживачем.
Порушені правила зберігання або експлуатації товару.
Була спроба самостійного ремонту або втручання сторонніх осіб.
Вичерпано термін гарантії.
Як скористатись гарантією:
Зв’яжіться з нами за телефоном або email (вказані на сайті).
Опишіть проблему, додайте фото (за можливості).
Ми погодимо спосіб повернення товару (поштою або через кур’єра).
Після діагностики товару (до 14 днів), у разі підтвердження гарантійного випадку:
виконаємо безкоштовний ремонт, або
замінимо товар на аналогічний, або
повернемо кошти.
Контакти для звернення з гарантійних питань:
Email: edd.arinich@gmail.com
Телефон: +38 (093) 493-16-26
🔧 Ми цінуємо наших клієнтів і завжди готові допомогти у вирішенні будь-яких питань щодо якості товару.
Додаткова інформацію про доставку та оплату:
Способи доставки:
Нова Пошта Безкоштовно за умови Безкоштовно при вартості замовлення від 15000 ₴.Доставка за тарифами поштового сервісу вагою до 1-2 кг становить від 50грн.
Укрпошта Доставка за тарифами поштового сервісу до 1 кг становить від 30грн до 15КГ та 70грн від 15КГ
Способи оплати:
Пром-оплата
Післяплата
Оплата на рахунок
Готівкою
Самовивіз:
Самовивіз за адресою магазину.
Укрпошта:
Оплата здійснена через ПромОплату або на рахунок продавця.
Нова пошта:
Оплата здійснена через ПромОплату, накладеним платежем або на рахунок продавця